JULIETTE ROCCHI

KANTOORONDERSTEUNING

 

Voelt u zich op uw kantoor ook zo wegzakken in de files en de papieren en niet te vergeten al het werk dat nog moet gebeuren… Roept u dan onze hulp in. Wij zijn in staat orde te scheppen in de chaos. Zowel in het fysiek opruimen van uw kantoor/bureau etc. als het op orde en in orde brengen van uw papierwinkel. Wij doen dit snel en accuraat. Heeft u geen bedrijf maar wel moeite met het netjes houden van uw secretariële administratie en uw werkplek dan kunt u eveneens onze hulp inroepen! Wij kunnen de volgende onderdelen aanbieden als kantoorondersteuning:

• Het fysiek opruimen/(her)inrichten van uw secretariaat
• Helpen bij de verhuizing van uw bedrijf
• Het in orde brengen van uw papierwinkel d.m.v. het maken van ordners e.d.
• Helpen uw product beter op de markt te zetten (dit is vooral voor kleine ondernemers bedoeld)
• Adressenbestanden opzetten en voor u bijhouden
• Aanwezig zijn om uw pakketten in ontvangst te nemen
• Het meehelpen zoeken naar een goede secretaresse

Kortom ook hier is weer heel veel mogelijk! U kunt ons contacten via het contactblad elders op deze site of per e-mail info@julietterocchi.nl of per telefoon 06-54945411.