JULIETTE ROCCHI
REFERENTIES
Op deze pagina vindt u informatie over onze manier van werken, onze persoonlijkheid en het vertrouwen dat anderen al in ons hebben gesteld. Wij wensen u veel leesplezier en hopen dat deze referenties u kunnen overtuigen om van onze diensten gebruik te willen maken!
Referentie o.a. betreffende een marktonderzoek naar interesse in het product ‘Stoelmassage’ en het schrijven van een ‘Hulp tot Professionalisering’:
De frisse en verzorgde uitstraling van Juliette Rocchi is terug te vinden in haar bedrijf en haar werkwijze. Met volle inzet heeft zij de opdracht voor mijn bedrijf met succes uitgevoerd! Zij bezit alle capaciteiten die men verwacht voor de opdracht die men haar vraagt. Zij is professioneel en doet haar werk met veel enthousiasme! Zij is heel goed in het coachen van mensen die met een bedrijf starten. Ik heb met haar een goede samenwerking ervaren. Zij heeft voor mij het doel bereikt dat ik voor ogen had als resultaat van het werk dat ik haar had opgedragen.”
Graziella Nicolau Gomes – Moriceau eigenaresse van “La Vie Sublime” TouchPro® Stoelmasseuse www.laviesublime.nl
Referentie n.a.v. het organiseren van een workshop voor Shell Group Health:
Every second year, Shell Health Services organizes a major conference for senior Group health professionals from across the world, to determine future health strategy for the Shell Group and to exchange and update professional learning. Juliette Rocchi made an excellent contribution to the 2003 Shell Group Health Workshop. For a conference of this size, the planning starts some months in advance. Juliette liased with the hotel conference team to ensure conference rooms, breakout rooms and dining rooms were set up and equipped to our requirements. She handled the invitations to delegates and speakers and kept a running list of responses (this was at the start of SARS and Middle East tension, so numbers were changing all the time). She handled visa and accomodation requirements. She arranged the social and spouse programmes. She arranged distribution of pre-reading, programmes, name badges, stationary, transport and gifts for the delegates. One particular feature of the conference was a large painting called ‘The Health Horizon’, which was used to focus the strategic ideas. Juliette selected the artist and design, tracked progress and arranged delivery. Every delegate received a print of the painting as a souvenir. Juliette was present throughout the conference and social programme to support the day-to-day running and to sort out the numerous communication and personal problems which inevitably occur with such a large group of international business people. I can safely say that Juliette’s outstanding arrangements and personal support to the delegates was the foundation of the success of the conference.”
Shell International B.V. Douglas D. Clark, Health Knowledge Coordinator
Referentie n.a.v. Office Management BioFarmind:
Van april 2006 tot en met december 2007 heb ik met veel plezier samen gewerkt met Juliette Rocchi voor BioFarmind, de vereniging voor Biotechnologische Farmaceutische Industrie. Zij heeft een goede kijk op de financiële administratie hoewel zij geen boekhoudster is. Zij is zeer precies met cijfers, efficiënt, betrouwbaar en attent. Ik kon altijd op haar bouwen. Buiten deze zakelijke punten heeft zij een gezellige, vrolijke persoonlijkheid en vond ik het heel leuk met haar te werken.”
Frederick Lawson Director of Finance Biogen Idec International B.V.
Referentie n.a.v. Office Management en Evenementenorganisatie t.b.v. BioFarmind:
Begin 2006 is Juliette bij BioFarmind komen werken als Office Manager. Het was voor onze vereniging een hectische periode, met een verhuizing, een jubileumjaar en een zich wijzigende organisatie. Juliette heeft laten zien de touwtjes strak in handen te hebben en te houden en tegen de stress bestand te zijn. Binnen korte tijd heeft Juliette zich helemaal ingewerkt en was voor een ieder steun en toeverlaat. Je kunt absoluut op haar bouwen en dat wat Juliette toezegt, wordt ook gerealiseerd.De boekhouding werd daarnaast heel secuur bijgehouden, met alle voordelen van dien. Met Juliette ben je verzekerd dat een project tot een goed einde wordt gebracht.”
Drs. M.J. Gerritsen, directeur/eigenaar BPRA www.bpra.nl
Referentie n.a.v. verschillende werkzaamheden zoals het klantenbestand opzetten en het verzorgen van een mailing:
In november 2003 ben ik door een relatie aanbevolen bij Juliette die op dat moment met haar gezin in Den Haag was komen wonen. Zelf was ik net twee jaar als zelfstandig ondernemer werkzaam en kreeg van Juliette de opdracht een aantal elektra werkzaamheden in en om het huis uit te voeren. De wens voor verlichting in de gevel gaf mij de gelegenheid om een nieuw soort werkzaamheden met succes uit te voeren. Blij verrast toen Juliette het in 2006 voor elkaar kreeg om mij de werkzaamheden voor haar toenmalige werkgever te mogen uitvoeren, renovatie en vervanging van verlichting, oplossen van elektrische problemen. Zij was gebonden aan een laag budget en het is ons samen gelukt hiervoor aanvaardbare oplossingen te vinden. Nu zij voor zichzelf begonnen is heb ik haar, als cliënt zijnde, o.a. gevraagd mijn cliëntenbestand op orde te brengen. Iets wat zij in mijn ogen zeer grondig heeft gedaan. Voor zover te traceren heeft zij zelfs de titulatuur van cliënten en de voor mij nog onbekende telefoonnummers kunnen toevoegen. Tevens was en is Juliette voor mij een luisterend en meedenkend persoon als het gaat om de ontwikkeling en organisatie van mijn bedrijf.”
Theo Dongelmans, eigenaar Dongelmans Elektro www.DoeMeerMetverlichting.nl